27 Mayıs 2014 Salı

Yeni ay, yeni alışkanlıklar - Yazma rutini oluşturmaya var mısınız?


Soma'da olanlar, daha sonra Okmeydanı'nda yaşananlar, burada baharın bir türlü gelememesi, bir yandan benim özel hayatımda yaşadığım sıkıntılar, yazma rutinimi ve blog yazılarımı da sekteye uğrattı maalesef. Böyle uzun süre ara verince, yazmaya yeniden başlama ve verimliliği artırma da bir o kadar zor oluyor. Bu nedenle bu bloga ilk başladığımda uyguladığım yazma rutini geliştirme programını tekrar uygulamaya karar verdim. Alışkanlıklar ancak düzenli olarak yapıldığında yerleşiyor ve benim bu konuda pek temiz bir geçmişim yok :) O yüzden benim de bu alışkanlığı pekiştirmem gerekiyor.

Siz de benim gibi "Ne yazacağım? Nasıl yazacağım? Nasıl daha düzenli çalışacağım?" gibi kaygıları yaşıyorsanız, Haziran ayı boyunca yazma rutini oluşturmak için bana katılmaya ne dersiniz?

Yazma rutini ile ilgili yazılara yazma rutini etiketinden ve 30 günlük yazma rutini ve başka alışkanlık oluşturma programlarına Lift sayfasından ulaşabilir, katılımla ilgili sorularınızı da bu kaydın altına bırakabilirsiniz. Bu çağrıyı, bunun gibi bir aylık yazma kürüne katılmasının faydalı olacağını düşündüğünüz arkadaş, eş, dostla paylaşırsanız da tabii ki çok mutlu olurum. Ne kadar çok kişi katılırsa bizim için o kadar motive edici olur.

1 Haziran Pazar itibariyle ben başlıyorum. Var mısınız?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder